نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





قهرمان مارات ايران از مارت جهاني مي گويد

ابراهيم اطاعتي: من نماينده 50 ميليون مسلمان کشور بودم و بايد مي دويدم اما...

مارت را ادامه مي دهم

ابراهيم اطاعتي دونده اي از اهالي زنجان است 22سال سن دارد و 4 سال است که دوميداني ( استقامت ) فعالين مي کند. وي داراي هناوين مختلفي در دوهاي طولاني و صحرانوردي قهرماني کشور مي باشد و بهترين عنوان او در صحرانوردي قهرماني کشور مي باشد. بهترين عنوان صحرانوردي کشور سال 1364 زاهدان بود که در حضور بزرگان دوهاي استقامت به مقام قهرماني نائل آمد ماجراي قهرماني او در مسابقات انتخابي ماراتن کشور و آنچه که در مارتن قهرماني جهان براي او رخ داد شنيدني است با هم مي خوانيم :

سالها قبل از فوتباليست بودنم در يکي از تيم هاي زنجان توپ مي زدم در جريان يکي از مسابقات فوتبال يک رقابت دوميداني هم جريان داشت بدون منظور خاص و بدون هيچ تمريني در آن مسابقه شرکت کردم و به مقام اول نائل آمدم در تيم منتخب جوانان زنجان جاي گرفتم در همان سال هم به رتبه قهرماني جوانان کشور رسيدم و همين انگيزه اي شد تا به جماعت دوميداني کاران بپيوندم از آنجا که هر ورزشکاري براي آمادگي احتياج به تمرين و مسابقه دارد و بدليل آنکه مسابقات انتخابي تيم ملي دوميداني کشور جهت اعزام به مسابقات قهرماني آسيا سنگاپور نزديک بود در پيکارهاي انتخابي قهرماني مارتن کشور که در اسفند ماه در رشت برگزار شد شرکت کردم تمامي قهرمانان بلندآوازه مارتن کشور در مسابقه حضور داشتند و خيلي هايشان از شرکت من که تا آن زمان تحت هيچ شرايطي مارتن ندويده بودم متعجب بودند. و اصولا من براي آمادگي بيشتر در مسابقات آينده در اين رقابتها شرکت کرده بودم و قصد داشتم پس از 15-20 کيلومتر قهرمانان جهان اييتادم مسابقه آغاز شد اين دومين باري بود که در طول عمرم مارتن مي دويدم هيجان بسياري داشتم بدون اغراق و تا کيلومتر 20 مسابقه با گروه پيشتار که در حدود 25 نفر بودند بيش از 30 متر فاصله نداشتم که ناگهان عظله هاي پايم دچار گرفتگي و کوفتگي شد نمي توانستم بايستم احساس مي کردم من نماينده 50 ميليون مسلمان کشورم بودم.و بايد مي دويدم اما هرچه کردم درد عضله رهايم نساخت انچه را که در توان داشتم بکار بردم و با دردي فراوان 5 کيلومتر ديگر هم دويدم... اما درد امانم را بريد و بر زمين افتادم پس از آن توسط پزشکان اورژانس به امبولانسي که در کنار دوندگان راه مي رفت منتقل شدم و با تلاش آنان از درد خلاصي يافتم اما ديگر اين دوها حاصل نداشت. به هر حال شکست براي همه وجود دارد و اين شکست براي من اگرچه سنگين بود اما من در ادامه راهي را برگزيدم استوار ساختن من باز هم مارتن خواهم دويد و اميدوارم روز تلافي چنين شکستي را بنمايم در مسابقات قهرماني مارتن جهان نه از قدرت کم آوردم و نه از تنفس سر حال بودم قبراق که ناگهان پايم گرفت و.. در حال حاظر بزرگترين مشکل زندگيم بيکاريست که مرا بسيار عذاب مي دهد گه گدار در اينطرف و آن طرف به صورت موقت و پيماني و روزمزد کار پيدا مي کنم و پس از مدتي روز ازنو روزي از نو .. در ورزش مربي نداشتم اما قدر يک مربي خوب را مي دانم مربياني همچون برادران ايپکچي رئيس هيئت دوميداني زنجان و برادر حسين خليلي که در سفر به کره جنوبي مرا ياري کردند.

بزرگترين علت شکست من در مارتن قهرماني جهان تغذيه نامناسب بود و بر نداشتن مربي مشکلات فکري و ...بود اما تجحربه اي که در سئول کسب کردم به همه چيز مي ارزيد من در حال حاظر يک دونده مارتن هستم، مارتن خواهم دويد، و تا توان دارم در بهبود رکورد مارتن کشور و کسب افتخار در ميادين بين المللي کوشش و تلاش خواهم کرد. بزرگترين دست اورد ما در سئول قرار دادن پرچم کشور مقدسمان در جمع پرچم هاي جهانيان بود حضور ما خود موفقيتي بود که اميدوارم ادامه داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, ] [ 13:50 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 72711
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2